Microsoft Xbox 360 Limited Edition Gears of War 3 - 320GB
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 11:32 ::  نويسنده : ابوالفضل
Xbox 360 Slim با طراحی زیبا و عملکرد قوی خود، سهم بزرگی از فروش کنسولهای بازی در جهان را چه در میان کاربران عادی و چه در میان گیمرهای حرفه ای از آن خود کرده.
محصولی که رقیب سر سخت Play Station 3 محصول شرکت سونی و Wii محصول شرکت Nintendo است و آنطور که بر می آید نه تنها چیزی از رقبای خود کم ندارد، بلکه در مشخصه هایی نیز برتر می باشد. Xbox 360 Slim در ظرفیت های 4 تا 320 گیگابایتی در بازار جهانی عرضه میشود.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: کنسول خانگی - نوع درایو بازی : DVD-ROM
پردازشگر: پردازشگر اصلی: IBM PowerPC 3 cores 3.2 GHz - پردازشگر گرافیکی : 500 MHz "Xenos" - حافظه کش: 1 - حافظه رم : 512 MB ( 512 MB ) GDDR3 SDRAM - Integrated - کارت گرافیک ATI Xbox 360 - 256-bit - 2D/3D graphics acceleration
خروجی / ورودی: شبکه بی سیم Wi-Fi - پورت USB - شبکه Ethernet
سایر قابلیت ها: هارد دیسک 320 گیگابایت - دسته بی سیم
Microsoft Xbox 360 Limited Edition Gears of War 3 - 320GB
:: نقد و بررسی Microsoft Xbox 360 Limited Edition Gears of War 3 - 320GB

شاید اگر 10 سال قبل می گفتید که شرکت مایکروسافت بزرگترین نقش را در دنیای بازیهای ویدیویی بازی می کند حرفتان بی معنا به نظر می رسید اما اکنون مشاهده می کنیم که این موضوع یک واقعیت است و دیگر سونی انحصار تولید کنسولهای بازی پر طرفدار را در اختیار ندارد.

اکنون شاید بتوان Xbox 360 Slim را برترین کنسول بازی موجود دانست مخصوصا با وجود Kinect Microsoft اکنون لذت استفاده از بازیهای Xbox چند برابر شده است.

حال، چرا Xbox 360 Slim می تواند برترین کنسول بازی موجود باشد؟
در ادامه به بررسی تمام جوانب این کنسول بازی می پردازیم تا قضاوت را به خودتان واگذار کنیم:

همانطور که از نام این کنسول پیداست قرار بوده که Xbox 360 جدید باریک تر از مدل قبلی خود باشد. هر چند با مقایسه دو دستگاه Xbox 360 Slim و Xbox 360 خواهید دید که این کنسول خیلی هم باریک تر نشده است (یا حداقل این باریک شدن خیلی به چشم نمی آید).

پلاستیک ماتی که ما Xbox 360 را با آن می شناختیم؛ اکنون دیگر وجود ندارد و به جای آن پلاستیکی با جلای بالا و براق را مشاهده می کنیم که یک پیشرفت خیلی مهم از لحاظ ظاهری و زیبایی برای Xbox 360 Slim را باعث شده. هر چند روی این پلاستیک براق و زیبا که جنس خیلی خوبی هم دارد؛ اثر انگشت می ماند اما خب چه کسی نیاز دارد که هر لحظه به کنسول بازی خانگی خود دست بزند؟

از طرفی وقتی خوب به بدنه ی Xbox 360 Slim دقت می کنید متوجه می شوید براقی آن به حدی زیاد است که می تواند اشیا را تا حدی در خود منعکس کند. انحناهای ایجاد شده روی این کنسول نیز به جلوه ظاهری آن افزوده است.

وزن Xbox 360 Slim نیز مقداری از Xbox 360 کمتر شده است.

Xbox 360 Slim با ظرفیت های مختلفی به بازار عرضه شده است. از ظرفیت هارد دیسکی 4GB گرفته تا ظرفیت بسیار مناسب 320GB.
همچنین این کنسول در پک های مختلفی به بازار عرضه می شود که برخی از آنها بازی اورجینال رایگان هم در خود دارند. همچون بازی معروف Gears Of War 3.

پردازشگر قدرتمند IBM PowerPC 3 cores 3.2 GHz به همراه پردازنده ی گرافیکی Xenos، رم 512 GDDR3 و کارت گرافیک ATI که مخصوص Xbox طراحی شده، تلفیقی از قدرت و سرعت پردازش مناسب و گرافیک عالی را به وجود می آورد که برای هم برای کاربران عادی و هم گیمرهای حرفه ای مناسب است.

رزولوشن تصویر 1920*1080؛ تصویری را در برابر دید کاربر قرار می دهد که واقعا لذت بخش است.
نقد و بررسی Microsoft Xbox 360 Limited Edition Gears of War 3 - 320GB
:: نقاط قوت و ضعف

قدرت بالای سخت افزاری
کیفیت بالای بازیهای ویژه ی Xbox
طراحی و ظاهر براق و زیبا
کنترلر حرکتی (Kinect) با دقت بالا و عملکرد عالی
خروجی تصویر با کیفیت بالا 1920*1080 پیکسل
عرضه در ظرفیت های 4 تا 320 گیگابایتی که امکان انتخاب مناسب هر کاربر را فراهم می کند
:: مدلهای مشابه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 24345
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1